Snart är det dags att ställa fram....



.....klockan liksom utemöblerna.
I torsdags eftermiddag hade mannen och jag en stund för oss själva på Ikea (barnen var i lekrummet).
Ikea är ju alltid ute i god tid både vad gäller julsaker och sommarsaker. Vi föll för den här. Den fanns förra året oxå, men jag tror inte att den tillverkades i så stor skala för jag letade efter den då utan att finna den. I år blev färgen vit, förra året röd som hade passat mig bättre i smaken, men en vit får duga.
Har tänkt att vi skulle ha den på framsidan av vårat hus under vårat vardagsrumsfönster så man kan sitta där och ta en kopp kaffe samtidigt som man har ett vakade öga över barnen
.


/Blogglina

Kommentarer
Postat av: Linruz

Mmmm det var snygg. Tror det kan bli jätte fint.

Kram kram

2009-03-15 @ 07:51:29
URL: http://www.linruz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0