Snart, snart......



Water-Lily från Designonline.se

Ursäkta att jag inte har varit så aktiv den här veckan. Jag kan skylla på mannen som varit på kurs i Stockholm och tog med sig "min" dator!

Har haft min snälla mor här som hjälp. Tack, tack!!

Nu börjar man känna att sommaren snart är på väg. Tänk att halva april redan sprungit ifrån oss. Var ute med barnen en sväng i skogen och det var fullt med vitsippor och några fick naturligtvis följa med hem.

Hittade denna underbara lampa på design on line och fick ännu mer sommarkänsla. Tänka att sitta i en eka på en stilla sjö fullt med näckrosor runt omkring sig. Är inte det underbart!

/Bloggolina




Kommentarer
Postat av: Carina

Hej vi bor i ett villa västervik sen januari 07.

Nu ska vi börja inreda övervåningen, förhoppningsvis drar vi igång i början på maj.

Men jag är lite nyfiken på några grejer då vi eg. inte är så duktiga på sådant här :)



Vad har ni för uppvärmning? Vad hade ni för budget för övervåningen? Vad gick el och vvs på?

Du får jätte gärna maila mig svaren om du vill.



Hälsningar Carina

2009-04-19 @ 08:39:32
Postat av: Bloggolina

Carina: Jag skall kolla lite med mannen som höll i budgeten ;-) så återkommer jag. Vi har ju än så länge inte gjort vårat badrum där uppe + att vi satt dit takfönster själva då det inte gick att välja till när vi köpte våran Västervik.



Vad gäller uppvärmningen så har vi vattenburen värme i hela huset = element på övervåningen.



/Bloggolina

2009-04-19 @ 21:52:44
URL: http://bloggolina.blogg.se/
Postat av: a home far away

Ja tänk att sommaren

på väg med stormsteg!



Kram Gunilla i Singapore

2009-04-22 @ 10:03:07
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0