Min dag!






Idag får jag var lite ego, då det är min födelsedag! Vad jag fyller behöver jag inte berätta ;-)!!
Jag skall äta en god lunch och lyxa till det lite till kvällen med min familj.

I helgen har vi 0ch goda vänner varit i Danmark och besökt Legoland. Det har varit riktig trevligt och vi hade oerhörd tur med vädret denna dag. Vi hade räknat med regn och vind hela dagen men det kom 3 droppar och blåsten märkte vi inte av. Vi åkte karuseller tills alla var nöjda. Sedan en tur till den stora legoaffären för inhandling av sovenir till barnen.

Några inredningsbutiker hanns inte med på denna resa men jag får ta igen det en annan gång;-)!

(Nu har jag även bytt design på mig blogg till lite mustigare höstfärg, vad tycks?)

/Bloggolina


Kommentarer
Postat av: Malin Hjärtmyr

Grattis!!! Vi ses snart.

Kram från Malin

2009-09-07 @ 21:35:58
Postat av: Pernilla

Stort GRATTIS! Och jag vet att du inte fyller mer än 25 så det är väl ingen ålder ;)



Fint med hösttema på bloggen!



Kram Pernilla

2009-09-07 @ 21:55:54
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0