Nu längtar man...


.....efter vår och sommar.

Har tillbringat några härliga dagar i Österikes huvudstad Wien. Underbar stad och vilken arkitektur! Det ena huset vackrare än det andra. Man kunde bara inte sluta titta!!!
Shoping blev det inte så mycket av då vi flög med Ryanair och man endast får ha ett handbagage som max får väga 10 kg. Det blev lite Mozartkulor (choklad) och en Esprit-handduk, visste inte att de hade en home-serie!

Då vädret där var mer vårlikt än hemma i kalla Sverige börjar jag nu längta till vår och sommar då man kan ta sin kaffekopp och gå ut och sätta sig på altanen och svalka fötterna i poolen.

Nu skall jag sätta mig och knåpa ihop en ny halsbandsmodell som jag döpt till Joy. Bild på detta publiceras senare.







/Bloggolina





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Oj vad roligt med ännu mera inspiration!!! Trodde att jag kikat igenom alla husbloggar med smålandsvilla! =)

Vilka himla fina smycken!!

Ha en bra kväll!



/Anna

2009-03-03 @ 17:20:11
URL: http://dromvillan2009.blogspot.com
Postat av: Bloggolina

Till Anna:

Tackar!!



/Bloggolina

2009-03-03 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0