Hus

Myresjöhus är en hustillverkare som även äger Smålandsvillan, det hus som vi har, och nu har de en tävling som jag tänkte vara med i och länkar härmed till deras sida ang att  bygga hus

Skulle dessutom kunna tänka mig att bygga detta hus någon gång. Tycker att det var en bra planlösning som passar mig, vuxensovrum med egen toa och walk-in-closet och dessutom har den ryggåstak i många rum och det gillar jag.

De har många fina och härliga husmoddeler.
Vilket skulle du välja??





/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: rebecka

Fick ett halsband av mamma som du hade gjort! det var jätte fint :D Ta hand om dig

2009-03-04 @ 21:30:37
URL: http://calandiva.blogg.se/
Postat av: Bloggolina

Kul att du gillade det!! Ta hand om dig oxå!! Stannar bussen från Oslo i Örebro så kom förbi!!

2009-03-04 @ 22:06:02
Postat av: Anna

Hello, så att du hälsat på. Största anledningen till att vi valde Tångudden var just mycket för planlösningen, med en vuxendel och en barndel. Sedan så har ju Myresjöhus ett bra rykte, och det skadar ju inte det heller.



Trevlig helg!

//Anna

2009-03-07 @ 08:49:13
URL: http://familjengoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0