Det har hänt en del i köket/matdelen!!

Så här såg det ut i våran matdel av köket för snart 3 år sedan (i mars).




Och så här ser det ut idag!! Då ser man att det har hänt en del och man glömmer
så snabbt hur det var då!!!!



Gillar mitt fynd på Marimekkobutiken i Haga, Göteborg. Inhandlades som
stuvbit för 100:-!!


Har försökt att hitta namnet på tyget på nätet då jag inte orkade gå ner och
kolla men jag får göra det och återkomma om designer och namnet på
motivet.
Nu skall jag gå till kojs! Hoppas att du får en trevlig helg

Natti

/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Maritha

Tack för senast! Det var jätte trevligt & gott!

Nu ser jag fram emot att få mitt fina halsband som du ska göra.

Ha det så bra!

2009-02-07 @ 15:21:37
Postat av: Malin

Så läckert! Gillar den gula tavlan. Kram

2009-02-09 @ 00:12:06
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0