Den bara låg där...




......och väntade!!


Nu har vi haft några sportlovsdagar i Östergötland hos mamma och pappa. 3 av oss passade på att klippa sig och sedan for vi in till den stora staden Linköping och gjorde den osäker i ett par timmar.
Hälsade på goda vänner som tog sitt pick och pack och flyttade från trevliga Närke för Östergötland istället (hur kan man ?!!??!!).

Vi gick även in en väldigt trevlig butik som heter Epok och där låg denna sten som man bara inte kunde gå förbi utan att lyda den:







och det gjorde man mer än gärna......





(klicka på bilden så blir den större)

....och då kunde man inte mer än le och låta den följa med hem.

Há en skön helg!

/Bloggolina






Kommentarer
Postat av: rebecka

2009-02-22 @ 03:21:08
Postat av: rebecka

carolina min sköna böna!

kul att höra från dig! såg rimforsa sig likut åker hem en sväng nesta vecka för att sen åka tillbaka till slitet upp på fel sida gränsen, som jag trivs ganska bra på förövrigt :) men nu är det väll sov dags,

Ta hand om dig oh hälsa familje, Kram

2009-02-22 @ 03:24:30
URL: http://calandiva.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vilken söt sten! Den skulle ha följt med mig hem också :-)

Har jag föresten sagt att jag fått det fina halsbandet som systeryster beställde. Jättefint!

2009-02-22 @ 15:32:04
URL: http://livetsommest.blogspot.com
Postat av: Maritha

Den stenen vill jag också ha!!! Man kan inget annat än att bli på bra humör när vänder på den..:-)

Ska bli kul att få höra hur det var på tjejkvällen..

/Maritha

2009-02-25 @ 14:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0