1:a brudbuketten

Nu är första brudbuketten klar och bruden blev nöjd! Det är alltid lite pirrigt!


(foto:privat)

Buketten innehåller: vita rosor, gröna knapp-kryss, gröna nejlikor, daggkåpa, texasgräs,
hjärtan på snöre, pärlnålar och lite silvertråd.



(foto:privat)

Fick även göra lite dekorationer till festlokalen och  temat var "gardenparty" och det passade ju perfekt
när festen skulle hållas i ett Orangeri.


(foto:privat)

I helgen har vi varit barnfria då de har haft en liten minisemester hos mormor och morfar så i kväll
passade mannen och jag på att gå på bio (händer inte allt för ofta!) och se "Sommaren med Göran".
Många skratt och lite stressad blev jag, men klart en sevärd film enl mig.

Há en fortsatt trevlig helg. I morgon tar vi tag i vår make over i sovrum. Det skall bli spännande!

/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag förstår att bruden var nöjd, den var ju superfin!

2009-08-16 @ 18:20:37
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Vårt hus vid havet

Sååå vackra! Önskar jag hade den kunskapen jag me´! Kul att kunna göra sina egna kreationer!

Kram / Jenny

2009-08-17 @ 18:59:55
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Maritha

Så fantastiskt vacker bukett och så läckra bordsdekorationer.

Är fortfarande väldigt nöjd med den du fixade till för ca 11 år sedan..

Ska bli spännande och se vad ni hittar på för make over i sovrummet.

Kramar

2009-08-19 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0