Jag har gjort en tavla.....

....eller rättare sagt två!

"Tagit idéen" om att sätta ihop småmeningar om vad jag tycker om här i livet. Pusslade lite i Word och skrev ut det. Ramade in detta i en ram från Ikea och blev rätt nöjd med resultatet!



(foto:privat)

Min andra tavla var tänkt ut till våran altan så mina tankar for till sommarord och blev bearbetade på
en sida och hokuspokus så blev alla ord i en konstig formation.


(foto: privat)

Nu kommer några härliga dagar med sol och värme så då kommer ovanstående att bli verklighet, härligt!

Kan även börja nedräkningen till semestern som börjar om 2 veckor!! Skall man klara det?

Gó vänner, njut av sol och värme!!

P.S. Om det är någon som undrar hur det går med hallprojektet så är väggarna nu spacklade och väntar på att få en beklädnad och där har mannen bestämt att det blir tapet. Bildbevis kommer när detta är fixat! D.S.


/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Vårt hus vid havet

Mycket snygga tavlor du gjort! Vilken enkel o kul idé, tror jag måste prova jag me´!

Ha en bra dag!

/Jenny

2009-06-24 @ 06:51:58
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Maritha

Snygga tavlor, och sen är det ju bara att ändra när man känner för det...

Antar att ni har sköna dagar vid och i poolen nu!

Ha det så bra!

/Maritha

2009-06-24 @ 11:14:22
Postat av: Pernilla

Så fina dom blev! Har också trixat på den där sidan och det är ju riktigt roligt :)

2009-06-25 @ 09:11:11
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0