Här är hon!!


Nu har Smilla äntligen kommit hem till oss!

På vägen dit pasade vi på att svänga in på Åsby hem och trädgård. Verkligen värt ett besök om man har intresse på inredning och trädgård. Det kommer att bli fler besök dit, jag lovar.
Vi fick med oss lite reservdelar till ett par oljelampor i form av större stenar som vi fick i brölloppresent för 10 år sedan. Nu kan vi äntligen använda dess igen.

Vi har klarat av en bilfärd hem + en natt utan några som helst problem och det känns skönt (erkänner av jag var lite nervös över hur det skulle gå).
I morse väckte hon mig kl 5.00 och sedan somnade hon så fint om, men inte jag! Jag får ta igen det lite senare idag, 

Jag har ju semester!!!




Stolt lillmatte (foto:privat)



(foto:privat)



(foto:privat)

/Bloggolina


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken sötnos! Jag har lagt ut bilder på vår lillkille, vi har inte hunnit med någon natt ännu och jag är lite nervös :) Än så länge har allt funkat perfekt, en hel del golvtorkande men det hör väl till...

Lycka till med er lilla vovsing!

2009-07-14 @ 22:03:09
URL: http://livetsommest.blogspot.com
Postat av: rebecka

så otroligt söta båda två :)

2009-07-14 @ 22:45:07
URL: http://calandiva.blogg.se/
Postat av: Vårt hus vid havet

Himmel så söt hon är!!! Kul med djur, våra pojkar fick en dvärghamster i våras, bra att börja med, men den är ju inte så "gosig" som en hund eller katt!

/ Jenny

2009-07-15 @ 14:58:55
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Såå Sööt lite Smilla. När får vi se henne och er? Vore kul om ni kunde komma förbi hos oss i stugan om ni får tid.Må gott!

2009-07-16 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0