Det blev en dag vid poolen!

Idag sken solen från en klarblå himmel  och då är det otroligt skönt att ha en egen pool!

Barnen kan bada hur mycket de bara vill (och jag med, men jag vill inte lika ofta!) Jag kan fixa med det jag vill eller bara ligga i solstolen (vilket det oftast blir om ärligheten skall fram!).

Det är en pool från JF-fritid och det är 3:e sommaren vi har den och det är värt varenda krona!!

Den vita plåtkanten som ligger runt skall bytas ut mot en rund träkant, kanske kan det bli denna sommar, vi får väl se ;-)!!



(foto.privat)


(foto:privat)


(foto:privat)

Och här kommer dagens bild på Smilla:



Hon verkar ha hittat sin plats i vårat hus, vid dörren ut på altanen, en smart tjej som vill ha full koll
både inne och ute!

/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Vårt hus vid havet

Inte dumt med pool! Skulle gärna ha en jag me´!

Förnuftig tjej ni fått!

/Jenny

2009-07-15 @ 19:29:44
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Vad härligt det ser ut!

Hur gör ni föresten om hon vaknar på natten/tidiga morgonkvisten? Är ni ute med henne ett tag, somnar hon om eller? Vi funderade just över hur man gör om Milo vaknar mitt i natten, vi vill ju inte att han ska få in någon ful vana, men man kanske inte kan kräva så mycket från hunden i början. Nu har vi inte hunnit se om han har några speciella rutiner men det kanske är bra om man får in bra redan från början...

Ha det fint och hoppas ni får sova gott!

2009-07-15 @ 23:46:19
URL: http://livetsommest.blogspot.com
Postat av: rosalucia

Å vad det såg härligt ut med pool!!!

Nog vore det skönt....

2009-07-29 @ 19:56:24
URL: http://rosalucia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0