Vårnyheterna har kommit hos Cult

Nu är jag gräsänka ända tills fredag kväll. Mannen är på mässa. Själv önskade jag att jag hade varit på Formexmässan som startar i veckan. Har biljetterna i köket men har ingen möjlighet att åka. Vill du ha dem så hör av dig!!

Idag har dottern börjat simträna igen med handikappsektionen för ÖSA efter ett ganska långt uppehåll pga Teneriffaresa och sjukdom. Hon älskar verkligen detta. Idag gjorde hon ett stort framsteg att hoppa i på det djupa!!
Det blev en tur till Mc Donalds på vägen hem, ops! 

Hittade denna blogg  http://cultdesign.blogg.se/index.html  och jag gillar verkligen deras grejer!! Det är ett måste att kolla i deras nya vår & sommarkatalog!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag skulle gärna tagit biljetterna om jag inte bodde så långt bort förstås...

Kan gärna ta lite prylar från cult design också :-D



2009-01-14 @ 12:47:23
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0