Tokbryt

Idag fick sonen ett bryt när vi skulle hem från dagis. Han fick inte ta med sig en pinne hem. Han är lika envis som jag och jag gav mig inte!! Kvar på dagis ligger pinnen för ev upptagande i morgon bitti.
Tänk att en pinne kan betyda så mycket!!
Idag har jag gjort klar smyckesbeställningarna som skall levereras den här veckan + att jag har fått in nya beställningar till nästa vecka. Bilderna kommer senare under kvällen. Jag måste först få barnen i säng och sedan ta fram kameran och fota.



Och i kväll börjar "Arga Snickaren"på Kanal 5 kl 20.00. Det skall jag kolla in. Tror ju inte att han slår mina favoriter i Roomservice, men man vet aldrig!
 På tal om nya program så tilltade jag på Såld på Hus på 4+ igår och det var ingen höjdare.

På återskrivläsande lite senare under kvällen.

/Bloggolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0