Nu börjar dom!

Den här veckan börjar ju alla inredningsprogram på TV igen. Härligt!! Jag erkänner att  jag är en slav under dessa.
Just nu händer det inte så mycket på den fronten här hemma förutom lite nya tulpaner på bordet och det piggar ju alltid
upp en smula.


Jo, ett litet projekt har jag på G och det är att det skall upp ett nytt tyg på en ram.

Jag har här en före-bild och inom kort, eller när mannen i huset har kapat till rätt längder till ramen och fått i hop dem, så hoppas jag att den är på plats.

FÖRE:


Har även fått in mer beställningar på smycken så nu skall jag tillverka dessa för leverans i slutet på veckan.

Fick ett tips på blogg som även hon har ett stort intresse för inredning, kika gärna där!!

http://livetsommest.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul att M tipsade om min blogg :-D. Har läst igenom dina inlägg och förundras över dina smycken. Verkligen superfina! Tycker oxå om att pyssla men har inte gjort så många smycken än.



Ser fram emot att få följa din blogg!

2009-01-12 @ 17:35:35
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0