Fyndat på Village

I lördags fick mannen och jag en timme för oss själva på stan, vilken lyx!!

När jag firade min 40-årsdag fick jag ett presentkort  av goda vänner på Village och hade nu detta med mig i väskan då jag kände att jag behövde uppmuntra mannen och mig, efter fredagens tråkigheter, med något nytt till hemmet. Till min lycka hittade mannen ett rea bord (älskar sådana!!)

Bilderna blev lite stela och tråkiga men här kan du se vad vi fick ihop för 160:-!!
 




I vaserna  (mittenbilden) tror jag det kan bli fint med lite gula tulpaner när jag snart tar fram vårt "gula-svarta hem". Mer bildbevis kommer senare.

Nu skulle jag behöva beställa lite mer smyckesdelar då beställningar ramlar in hela tiden (jättekul!!!) + att jag har lite nya idéer som jag vill verkställa. Börjar redan klia i fingrarna!!

Men det är en dag i morgon också och lite måste man väl spara!

På återskrivläsande

Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Mita

Tråkigt att mannen mist sitt jobb, kan inte tänka mig att han ska behöva att gå arbetslös någon längre tid så duktig och trevlig som han är :-).

Så kul att få fynda, har kvar min julklapp/presentkort från jobbet, ska bara bestämma mig vart jag ska inhandla den, svårt då det var många butiker att välja på.



Många kramar till er!

/Mita

2009-01-26 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0