Dagens fynd!

Oj, vad klockan är mycket.!!Jag som tyckte jag gick och la mig i tid!! Men så har jag ju hunnit med en hel del.

Hann en sväng till Lager 157 och fyndade. Hittade en trikåklänning för 80:- och en Bondelid kofta för 50:-. Kände min riktigt nöjd med mina inköp och ännu nöjdare blev jag när jag hämtade in posten och såg att mina nya smyckesdelar kommit.

Efter en match i Eye Toy med barnen började jag producer lite nya modeller innan det var dags att åka och hämta mannen som jag mer än gärna gjorde för då kunde jag inhandla nya bokstavsstansar och dessa fungerar bättre än mina gamla.
Så efter att jag stekt pannkakor (och vänt dem i luften, till stort förtret för mannen som aldrig ens får till en hel pannkaka) och ätit dessa men för få enligt sonen, kunde jag fortsätta med min produktion. Det är så kul!!!

Har nu bestämt mig för lite priser som jag skall ta för mina halsband och dessa finner du under "Smycken". Inom kort kommer man kunna göra beställning på [email protected]. Välkommen med din beställning!!

Nu skall jag ta och sluta min ögon med ett leende på läpparna efter att nyss ha sett ICA:s senaste reklam!!

På åter skrivläsande!

Bloggolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0