Att ha och inte ha facebook!!

Blev inbjuden att träffa en vän på hennes facebooksida och gick med och lika snabbt gick jag ur!
Det  var inget för mig kände jag efter bara en liten stund. Klockan var runt 22-tiden som jag loggade in mig och började "jaga" vänner och det bara rasslade till!!! Är alla ute på facebook? Vet med säkerhet att jag inte alls kommer att vara så flitig med detta och då kände jag att jag inte skulle ta upp den platsen.
Vill jag mina vänner något så ringer jag eller mailar och vill de mig något så vet jag att de gör det samma till mig. Kan hända att jag är lite gameldags av mig.
Nu är det dags att släcka lampan för ikväll och säga god natt och hejdå till Facebook!!

/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Mita

Här kommer en hälsning från en lika gameldags "tjej":-)

Jag & äkta hälften ska äta sushi nu, ha en trevlig kväll!



/Mita

2009-01-23 @ 17:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0