Äntligen fredag!!

Det känns ju lite konstigt att längta efter fredagen när det varit en sådan kort vecka, men det är ändå något speciellt med fredagkväll. Man har precis avslutat veckan och det är hela 2 lediga dagar framför en. Jag tycker att det är den skönaste stunden på veckan.
Har precis sett Let´s dance och blev imponerad av "Kisa-Magnus" (tänk det sagt på östgötsdialekt "Tjise-Magnous") som vi kallar honom här i familjen då jag själv är uppvuxen 1,8 mil från Kisa och gått sina sista 3 grundskoleår i den lilla hålan!!
Jag håller tummarna för honom.

Idag hade jag med mina egentillverkande smycken till jobbet idag för en liten marknadsundersökning och det blev, enl mig själv, ett "över förväntan" resultat. Kul!! Så nu skall jag beställa ännu mer smyckesdelar så jag kan tillverka "De Mina-smycken" för leverans nästa vecka.
Nu har mannen även fixat så att det går att maila in beställningar på:

[email protected].

Fick även 2 andra trevliga presenter idag men dessa skriver jag mer om i morgon.

Há en fortsatt trevlig kväll, för det skall jag och på återskrivläsande!

Bloggolina



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0