Paket från H&M Home


Äntligen har jag hittat ett nytt överkast till överkomligt pris. 

Det fick bli ett från H&M Home.
Paketet har kommit idag men jag har tyvärr inte hunnit hämta ut det än så min nyfikenhet  är fortfarande stor om det är så vitt som jag vill att det skall vara. Letat och letat men alla "vita" överkast drar mot cremefärgade och romatiska och det vill inte jag ha!!

Har även hittat en randig tapet i grå, svart och vitt på Bauhaus som är betydligt billigare än Marimekkos (tyvärr) så det lutar åt den.
Får se när andan faller på för en lite omtapetsering av vår lilla tapethörna i sovrummet.
Hoppas snart!



/Bloggolina

Kommentarer
Postat av: Vårt hus vid havet

Blir spännande att se resultatet! Hade oxå svårt att hitta ett vitt överkast, men hittade till slut ett på hemtex - då fanns inte h&m home.

Ha en trevlig kväll! / Jenny

2009-08-06 @ 20:33:11
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Kul att få lite nytt i hemmet! Hoppas det är rätt vitfärg :)

Kram Pernilla

2009-08-07 @ 08:55:15
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0