Brudbuketter

I år har jag fått den äran att göra 2 st brudbuketter!!
Det skall bli så kul! 

Jag var ju tvungen att göra en på prov (mest för att det är ju så kul!!) för att se hur det blev. Det var ju ett tag sedan jag hade min lilla blomsteraffär Blomsterverksta´n. På bilden har jag bara använt en förp 10 röda rosor och  några stjärflocka från trädgården och om jag får säga det själv så skulle den absolut kunna duga till mig!!
Men nu har jag ju inga som helst planer på att gifta om mig men förnya sina löften vore kanske en rolig grej!




(foto:privat)

/Bloggolina


Kommentarer
Postat av: Vårt hus vid havet

Oj, så fin, vad duktig du är! Det måste vara ett härligt sätt att få utlopp för skaparlustan.

o alltid användbar!

Ha en härlig sommardag! Kram / Jenny

2009-08-08 @ 09:29:56
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Ingela

Den var riktigt riktigt söt. Undra just vad syrran ska ha när de ska gifta sig idag.

2009-08-08 @ 12:34:35
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0