Nu bär det av !/ Undrar du vart smyckena tog vägen?

Har kommit hem från årets Valborgsfirande och det var lika trevligt som vanligt. Manskör, barnkör, vårtal (erkänner att jag inte lyssnade riktigt på vad som sas) och brasa.

Nu har jag även avslutad smyckestillverkningen för den här veckan för nu bär det av på härliga dagar på SPA.




Om du är inne och letar efter mina smycken så har de försvunnit för en liten stund för att snart återkomma!!
Jag tänkte jag skulle lägga upp min "kollektion" lite snyggar alt göra en egen blogg/sida för dessa.

Jag vill passa på att tacka alla som handlat av mig och hoppas att ni är nöjda!

Há en skön helg i solen!

/Bloggolina




Kommentarer
Postat av: varthusvidhavet

Jag är supernöjd med mitt halsband och har fått så mycket beröm för det! Ska lägga upp bild på det på min blogg har jag tänkt och göra lite "reklam"!

/Ha en skön spahelg!

/Jenny

2009-05-04 @ 12:03:13
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com
Postat av: Anonym

TACK för senast även att inte Du var hemma.Per skötte markservicen med den äran. Hoppas att din helg har varit underbar.fam Gustafsson. Imorgon (tisdag) drar Bebba till Bali.

2009-05-04 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0