Härlig helg!

Vilken helg!!

Solen sken (i allafall i lördags) och jag tycker jag hunnit med en hel del.

Helgen började på fredagkvällen i glada vänners lag (som vi träffar alldeles för sällan).

I lördags förmiddag var jag och spa-väninnorna hemma hos M och bokade den årliga spa-resan.
Det bär som vanligt av till landet i öst. Jag längtar! 4 nätter borta för 1500:- är inte det billigt!?!
På kvällen blev det grillpremiär. Det åts hamburgare och korv i långa banor hos fam L. Tack snälla!

Helgen avslutades i Vingåker på Iittala Outlet med div fynd och det är ju alltid lika roligt!




Nu börjar stilla veckan och skall försöka tänka på det, även om det kan vara stressigt ibland.

Gör mig glad och lämna en kommentar nedan när du varit inne och kikat??!!!

/Bloggolina





Kommentarer
Postat av: Anna Thörn

Klart jag vill göra dig glad! Kul att du hittade nåt i Vingåker. Vi brukar ju ta en tur dit ibland på sommaren när det är lite närmre och kommer oftast hem med nåt skojigt. Får vi nåt besök i Göteborg under våren kanske, det vore roligt. Snart har vi ju förhoppningsvis lite bättre med plats också. Ha en skön Påsk och hälsa familjen! Kram

2009-04-06 @ 19:26:45
Postat av: vårthusvidhavet

Önskar att det fanns nån fabriksförsäljning runt mig också! Får allt öppna börsen o betala fullt pris! (Kanske därför jag inte öppnar den så ofta!)

Alltid kul att fynda till bra pris!

/Jenny

2009-04-07 @ 20:16:04
URL: http://varthusvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0