Årets första test







NOGGER MINT

Att prova Årets Nyheter hos GB brukar alltid vara lika spännande. Så även i år.
Det första valet föll på Nogger Mint. Efter att ha satt tänderna i den blev jag först överraskad av smaken, nog för jag visste att den skulle smaka mint men i mitt tycke var det lite väl mycket mintsmak.
Men jag tänkte: Den som väntar på något gott väntar.........
och fram tittar den innersta nogaten ( trodde jag!) men där fanns istället någon konstig sockrig chokladsak.
Nej, den här glassen kommer ganska långt ner på listan över GB:s nyheter för året. Jag får gå vidare i listan!!

Nu skall jag ta mig en titt på Nytt Läge på 3:an och hoppas innerligt att de gör en snyggare inredning än förra veckan!

Opps vad detta inlägg fick en negativt klang, det var inte meningen, och kom ihåg: Smaken är som baken!!

/Bloggolina





Kommentarer
Postat av: Ingela

Trots att smaken är som baken så håller jag med dig, tacka veta äkta nogger. Den är mycket mycket bättre. Ha en riktigt Glad påsk!

2009-04-07 @ 09:00:46
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0